Masal

Çizgi roman, 1935 tarihli Çij çocuk dergisinde (Чиж) yayımlanan Daniil Harms’ın “Masal” (Сказка) adlı öyküsünden uyarlanmıştır.

Yazan-çizen: Konstantin Şelihov

Çeviren: Ruhan GÜL

1#

1#

1) –Hadi gel bir masal yazalım.

–Hadi!

2) Bir varmış bir yokmuş. Kral…

4) –Böyle bir masal zaten var ki! Be-e-e!

5) –Nereden biliyorsun?

–Biliyorum, okudum!

6) –Yok öyle bir masal.

–Var işte! Var!!!

–Neymiş bakalım konusu?

–Kral…

2#

2#

1) –…çayla beraber elma yiyormuş.

2) –ve birden boğulmaya başlamış!!!

4) –Kh-h!!! Kh-h!!!

5) –Khm-m!!!

3#

3#

4#

4#

1) –Sabah-ı şerifleriniz hayrolsun Majesteleri!!

5#

5#

1) –He-he!

6) –He-he!

9) –… ve oracıkta yanmış!!! Masalın hepsi bu!

–Hmm, evet, saçma bir masal oldu bu. Başka bir tane yazmayı düşünmüştüm zaten.

6#

6#

1) –E hadi yaz bakalım “başka” masalını.

–En iyisi ben eşkiyayla ilgili bir şey yazayım!

2) –Var öyle bir masal!!! Eşkiya birgün takip edildiğini fark etmiş…

3) –Karamba!!! Meğer takip ediliyormuşum! Buradan tüymem lazım!

İLAN: Ölü ya da diri

5) –Ka…

6) …ramba!!!

8) –Kahrolası seni!!!

7#

7#

2) –Yaaa-haaaa!!!

3) –Karambalanetolasıca!!!

5) –Al sana pis hayvan!!!

6) –Hey!!! Nereye? Dur!!! Şaka yaptım canım!!!

7) –Kralın emriyle tutuklusunuz!!!

8) –ve onu hapishaneye götürmüşler!!!

9) –Vay be! O zaman eşkiyayla ilgili de yazmayacağım.

8#

8#

1) –Ne hakkında yazacaksın peki?

–Sır!

–Neeee?!!!

2) –Neyse ne, demirci mesela!!!

–Bir varmış bir yokmuş! Birgün demirci elindeki çekici öyle bir sallamış ki…

3) –Eh!

9#

9#

1) –Sarhoşa bak!

3) –Herkes hakkında bir şeyler yazılmışsa kiminle ilgili yazacağım peki???

4) Bir varmış bir yokmuş. V…

5) –Bir varmış bir yokmuş. Vova adında bir oğlan varmış.

6) –Vova’yla ilgili masal da var.

7) –Dur bir dakika! Ben kendimle ilgili bir masal yazacaktım ki!!!

–Seninle ilgili de masal var.

8) –Böyle bir şeyin olması imkansız!!!

–Var diyorum sana!!!

Yok! Var! Yok! Var!

–Nerede öyleyse, hani???

9) –Burada işte! Bak! Sadece yazılı değil aynı zamanda çizili!

10#

10#

1) –Hadi gel bir masal yazalım.

–Hadi!

2) Bir varmış bir yokmuş. Kral…

Önceki Yazı
Yorum bırakın

Yorum bırakın